Freeeda igen!

Och jag sitter på tåget mot jobbet, ska ha utvecklingssamtal idag 🤫 fast med den chefen som slutar nästa vecka... Jaja en del saker är de bara å acceptera..
Igår var de julbord med jobbet och vi åkte båt från statshuset, där ingick glögg på resan fast jag tog alkoholfritt.. körde samma tema vid bordet, julmust (o jag som inte dricker läsk) och vatten... Julbordet var stort o maffigt och väldigt mycket godis på slutet... Kul och trevligt, dock ser jag fram emot nästa veckas familje-julbord
Det roliga var historien som L O Smith alias Spritkungen berättade (ja alltså en skådis som gick runt o berätta att vi satt i hans sovrum o hur han tjänade pengar o hur han gjorde Absolut Vodka spriten fri från finkel) självklart tog han fram en bjällra och vi sjöng en snapssång eftersom på den tiden drack alla ca 2 liter sprit i veckan (jag ligger nog verkligheten efter i denna beräkning) och är glad för att de fanns folk vid mitt bord som ville sjunga 😊
Jag blev upphämtad i Farsta centrum av Lina Liselotte o mamma - härligt att bli upphämtad och få hjälp med hundarna - TACK 💕
Sov ändå bra inatt trots att de håriga juvelerna och jag sov själva eftersom maken också var på julbord med övernattning.
Njuter av fredagen och ser fram emot lördagens bravader!



Kommentera här: