Fredagsfeeling på en torsdag

Jo, de känns faktiskt som fredag idag och jag gissar att dagen blir lite längre eftersom jag ligger lite före..
Känner fortfarande av min mage, men de blir bättre... 
Idag har jag ingen lunch med mig och får trixa till nåt efter mötet till 12, men det löser sig.. 
Det är ju höstlov så de är ju massa folk som är lediga, vilket gör mindre folk på tåget och lugnare på jobbet.. Och de kan ju vara skönt för mig så jag kan pula lite med kurser o lite annan läsning... Fast tiden lär nog gå fort ändå.. 
Jag ser fram emot att träffa mina nära o kära, tiden går så fort och hinner inte prata med alla familjemedlemmar som jag vill.. 
Imorgon så är de alla helgons helg och jag skulle vilja åka till pappa o tända ett ljus - fast de kan jag göra hemifrån eftersom han finns i mitt hjärta 💗 Vi kanske kommer förbi skogskyrkogården och kan tända ljus för morfar, mormor o farmor och alla andra som ligger där... 




Kommentera här: