Ååååka pendeltåg..

Jaa, idag lärde jag mig att tåget som går 6.57 från Vh inte är roligt.. Massor av folk överallt.. Får testa ett annat imorgon..
Annars så klarade jag gårdagen galant, visst var de korvstoppning och jag hängde inte med på allt, men vissa saker hade jag koll på.. Dock så förstår jag inte hur planer på att ligger med de projekt som jag ska ta över i linjen ännu, men de kommer.. Idag ska jag "ta rygg" på Ida, min fadder och följa med henne och det blir roligt... 
De där med lunch är kanske inte är vad jag är van vid.. Igår satt vi i möte till 12.10 o fick sen på lunch.. Tur att jag har lite ost o frukt med mig.. Jag äter frukost lite tidigare och är hungrig vid 11-ish.. 
Enya har gnällt inatt och smackar, men kollade hennes tänder imorse och hittade inget, hon kanske bara mådde lite illa.. Dock så känner jag verkligen att sömnen inte varit bra inatt o h igår var det dessutom kurs så jag hade svårt att sova för de också, men det gäller att ladda med kaffe idag för att hålla mig vaken.... 
Njut av dagen 💞

Kommentera här: