Freeeeeedag!

Igår tittade jag på ett program (där jag fastnade) Timjan Tupp o Tårta tror jag den heter, iaf så blev jag sugen på att baka!! De gjorde massa skoj o jag ska se om det finns fler avsnitt på SVT play... Och icke att förglömma så fotade jag 2 recept jag skulle vilja göra, får se vad som hinns med i helgen... + att nån måste äta det...
Eftersom maken tog sovmorgonen (ja, eller han gick o la sig igen efter att ha stängt av klockan) så tog jag ett tidigare tåg, 6.51 - fast det är ändå senare än förra jobbet.. Jaja, nu sitter jag iaf på tåget mot jobbet och är så glad och tacksam att 💖Lina💖 finns och tar tjejerna idag så jag kan åka direkt till Jessica och Teo, fast jag vet inte om jag kommer sitta själv på jobbet efter 15-ish 🤣🤣🤣 
Jag kanske får ta en titt i nån affär (för att jag verkligen behöver) 
Ha en underbar dag och helg och umgås med nära och kära - det ska jag 💓



Kommentera här: