Tisdag del 2

Igårkväll efter coaching kursen så tog jag fel skor och kände mig snurrig innan och reagerade inte på att det inte var mina skor förrän Matilda (ägaren till skorna) skickade ut i vår grupp o trodde att Maria (som var stressad och sprang till tåget) tagit Matildas skor.. Jag gick o kollade i hallen och inte var de mina dojjor som stod där inte.. Fast till mitt försvar måste jag säga att hon ställde dem där jag ställde mina skor... Men men vi byter tillbaka nästa måndag...🤣🤣🤣
Annars så står jag på perrongen och väntar på ett tåg, jag hade tänkt ta 6.57 tåget, men tji fi k jag - der är inställt... För att se de lite positivt så hann jag fylla på mitt busskort och hinna blogga lite innan nästa tåg kommer som dessutom är ett snabbtåg... Fast de är konstigt att de ställer in de vanliga och låter snabbtåget gå... Hmmm jaa, de är inte mitt huvudbry... 
Jag pratade med Angelica i telefon igår och det känns så underbart att höra att hon är pigg och alert! 💓
Och idag kommer underbara Lina och tar tjejerna. Mats o jag träffade en dogwalker (seriös med firma o allt) i söndags och skrev kontrakt och igår så berätta jag för den nuvarande dogwalkern att jag inte skulle fortsätta med henne, hon hade tänkt prata med mig om att hon inte hinner med att ta tjejerna heller utan ska fokusera på sitt kvällsjobb och den nya hunden de ska ta över från dog Rescue - så hon slutade på dagen (=skönt) och Lina hjälper mig resten av veckan 💜




Kommentera här: