Torsdag - sammanfattning sen i måndags..

Såklart är jag lite stressad och vill slutföra uppgifter jag har innan jag ska lämna över och när jag får mer uppgifter pålagda mig blir de lite knasigt tycker jag... Det är bättre att mån som ska vara kvar får dessa istället för att jag påbörjar för att sedan lämna över... Men det är så jag tänker...
Tisdagen startade med besök i shoppen där jag mötte upp Frida och vi åkte gemensamt till jobbet.. Alltid finns de nåt att fynda och vinnarna är nog Mats och Wilmer.. 
Jag hittade faktiskt till Liselotte och Lina också + lite mera..
Sen gick den dagen... 
Onsdagen så hade jag bestämt med Carina att mötas utanför shoppen o hittade lite till Mats, Wilmer, Netlié, Ofelia, Hallonkakan och mig själv.. 
Hade en härlig lunch med 2 gamla jobbarkompisar (Christian Rydberg och Joakim Jakobsson) på Brödernas (nyöppnat hamburgerhak) Jeansen jag köpte till Mats var för stora och passade Michael bättre och igår (när jag väl kom hem) och vi hade ätit (maken hade fixat mums)  så åkte vi förbi Michael och Mickis o lämnade lite fynd och sen blev de hundpromis på Åby ängar för att sen åka hem och äta efterrätt.. 
Idagjobbar jag hemifrån och har varit hos tandis med Sigrid för efterkontroll för hennes hörntänder och allt såg bra ut - nu är de bara tandborste-petning varje kväll som gäller för henne... Nu är hon groggy och ligger bredvid mig i soffan och snusar lite, jag har ännu inte tagit bort bandaget.. Blev 2800 fattigare, fast de är hon värd.. 
Nu hoppas jag bilderna kommer i ordning annars blir de gissningslek om vilken bild som tillhör vilken....








Kommentera här: