17 december...

Och idag jobbar jag, igår var jag flexledig och ingick med Carro Haylie Lillebror o Penny.... Wiktor jobbade och vi andra var hemma och mös... Haylie o jag sov i samma säng och såklart bökar hon lite, men jag fick plats och sov bra. Vi hämtade lite saker i stan, så de blev en bilfärd och Lillebror var väl inte riktig nöjd, men vi grejade det galant... 
Jag åkte in på sista kursen sen och parkerade i stan - woohio.. fast de var väldigt enkelt att hitta parkering där jag var.... Köpte en wrap på Konsum till middag och gick den förbi en chokladpralin affär - så gissa vad jag handlade... Japp, chokladpraliner!!!

Annars har helgen varit härlig och händelserik, det blev spelkväll hos mamma på fredagen, "kille" fast vi var inte riktigt överallt om reglerna och hade behövt ringa min mormor och morfar i himlen för att få hjälp att komma ihåg... 
Lördag bestod av rensning, åka förbi srv, köpa köttfärs o potatis o sånt inför jul.
Fick kontakt med nån scout som ville ha de svarta sofforna från övervåningen, vi tog med oss fika och åkte till Emma o tonåringarna i nya huset och mös, rensade övervåningen på gamla soffor, flyttade ut Carros soffa och gjorde om. 
På söndagen kom scout ledaren och hämtade de svarta sofforna!!!
Maken har skrubbat och rensat skafferiet och kylrummet - så nu vet han vad som finns och det är rent!!! Härligt!!!












Kommentera här: