Fredag 6/12 - Angelicas födelsedag

Och jag jobbade hemifrån och Sigrid hade tid för operation och ta bort knölen hon hade vid juvret. Jag lämnade Sigrid på Evidensia Södra (Kungens Kurva) kl. 7.30 och åkte hemåt, vid 9.15 så ringde de och sa att hon var klar för hämtning kl. 11 och allt hade gått bra!
Jag ringde såklart Angelica och sjöng för henne på morgonen och då hade hon ju fått sovmorgon så jag väckte henne från hennes Törnrosa-sömn, men hon uppskattade ändå att jag ringde och sjöng. Vi är ju lite långt ifrån för att fira henne, men jag har sagt att hon får handla sin egna present så swishar jag pengar - tråkigt, men en bra lösning ändå. 
När jag hämtade upp Sigrid så mötte maken upp mig där och vi åkte gemensamt hemåt, Sigrid var lite illamående i bilen och jag skyndade mig hemåt och vi tillbringade resten av dagen i soffan.
Sen var det dags för det årliga familjejulbordet och så underbart att vi ändå är så många som vill umgås och ha trevligt med varandra.
Sigrid var hemma själv med tratt på och låg kvar i soffan tills vi kom hem.. Skönt!
Sen åkte jag tillbaka till mamma och umgicks med några där, så vi hade "efterfest" hos morsan - mysigt!
 
 
1 Liselotte:

skriven

Så härligt att träffas. 😘

Kommentera här: