Snö ute..

Eftersom jag inte är riktigt kompis med sömnen nu var jag uppe och tittade på snön och tänkte att imorgon är en fin vit dag och när jag var ute med Sigrid imorse så var det ljust och Sigrid ville spritta lite och sen såklart stod vi och tittade under ladan som vanligt... Hon åt bra och jag åt frukost hemma - framför jobbdatorn o jobba lite! 
Igår efter det så åkte vi och hälsade på nya tillskottet - Prins Valiant John Charming och hans familj. Hallonkakan fick en medalj (ja, i choklad alltså) för att hon blivit storasyster, Carro fick en flaska alkoholfri bubbel o Wiktor nån alkoholfri öl/cider-nånting och prinsen lite kläder o ett gosedjur...
Skönt att de är hemma och kan få vardagen tillsammans 💗
Jag ska på julbord idag med jobbet (samma ställe som förra året, Långholmen) och jag ska följa med - blir tidigt så det är ju skönt. Båten mot Långholmen går kl 14 och sittningen är 14.30 - skönt för mig som alltid är trött...
Annars ser jag fram emot helgen och familjemys...

Kommentera här: