Fredagen i korthet..

Startade dagen med medarbetarsamtal och fick massa beröm och att jag gjort ett väldigt bra jobb och att det varit tufft med situationen som varit.. Boostnin av självförtroendet alltså...
Vid lunch så gick Edith o jag till Kungsholmstorgs systembolag och köpte lite att förbruka på hotellet (snacka om olikheter, 4 personer och 4 olika sorter att förtära - rött vin, vitt vin, cider och sött bubbel) - vi köpte med oss sallad och åt på jobbet... 
Min dator krånglade lite och kortade av ett möte, vi 4 som skulle till Ida packade oss in i Anette H's bil och drog mot S-tälje för att möta upp resten av gänget i Östertälje. 
Vi blev bjudna på bubbel - såklart, som förrätt löksoppa med varm ostmacka, till huvudrätt tacopaj med chevré sallad och som efterrätt hembakad, flera-lagers-tårta-gjord-av-Idas-son, fruktsallad, glass och kaffe..
Massa bubbel såklart... Vi tog 23.40 tåget till hotellet och tog en säng-fösare i Anemaris och mitt rum.... till 01.30 när jag sa att jag behövde sova!
Självklart är det svårare att sova med bubbel och kaffe i kroppen, fast det var bra och avslappnande att skratta och prata massor i härlia vänners lag.
Sängarna var bra och vi gick ner till frullen kl. 9 för att bara plocka på det jag ville ha - mums!
Mats kom o hämta mig straxt före 10 och vi tog en hundpromis på väen hem... Sigrid var både busig och "springig" - härligt att se!!
 
 
 

Kommentera här: