Jeans på jobbet!

Japp, måndags kläder var jeans och en blå blus-liknande med grå kofta över (för att vi har kallt på jobbet på måndagar) 
Jeans på jobbet har jag aldrig haft (förutom på LS) då de va lite nytt för mig, den nya förvaltningen som jag ska börja på är en "jeans"-avd så nu börjat introt 🌞
Annars så blev det lite sovmorgon imorse och jag hade en liten piraya Sigrid som bara ville ha värme och inte gå ut i regnet! Det blev en liten kissrunda iaf...
Idag fyller min underbara svägerska Emma år, men jag tror inte hon ska fira sig eftersom de håller på att rensa hemma.. vi får se om det blir nya bud under dagen... Annars sitter jag i möte till 17.30-ish...
Om maken kan äta nåt idag och/eller mår bättre så har vi en middagsdejt imorgon woho!
Annars så bjuder jag dagen på MIG! All min kompetens, utstrålning, karisma, närvaro, glädje och positivitet! (Igår blev de en liten stund i "gungstol" för att jag o några fastnade gällande bristande information) 
Njut av dagen o låt det fina regnet porla längs din kropp och ditt tempel!

1 Jessica:

skriven

Tack för du är du och bäst på att vara du=underbar ❤

Kommentera här: