Sjukstuga hemma!

Fast peppar peppar jag har klarat mig...
Visst, förkylning, munsår, huvudvärk hör ju till vanligheten så de är som vanligt..
Jag var hos tandläkaren eller tandhygienist igår och fick en rejäl genomgång av munnen och såklart lite pekpinnar om att jag behöver ta rätt "granar" till rätt mellanrum i tänderna... Som vanligt är de skönt att gå därifrån....
Status Sigrid - hon haltar fortfarande och jag har fått tid hos Marina imorse och min underbara systerdotter kommer att ta henne dit.. och jag hoppas att det bara är en stukning och inget mer... Den lilla pirayan har fått sin beskärda del av problem nu... Vi skola tänderna också för att hennes "fickor" ska bli rena.. 
Annars så är morgondagen kylig och lite krispig, lite blåsigt och det är dags att klä sig lite mer än tidigare! 
Jag har fått lite hint om att "jag vill att mormor ska hämta mig på förskolan" så jag ska se om jag kan lösa de denna vecka....


Kommentera här: