Torsdag fast fredag...

Jupp, de är restriktioner för Sigrid nu (igen), endast promenad för att utföra behov och inget hoppa upp och ner (svårt när hennes favorit plats är soffhörnet) - fast de här fixar vi!
Maken är lite piggare, han åt lite igår och ska ner och ta lite mer prover idag, han är fortfarande uttorkad.... Fast i går framåt där med!
Imorgon är jag flexledig heldag! Jag hade tänkt köra halvdag eftersom jag behöver ta ut min flex, men eftersom juristen ställde in workshopen imorgon förmiddag så tar jag heldag flexledigt!!! Och ska umgås med Hallonkakan o självklart "mormor ska hämta mig på förskolan" - se hämtning ingår i morgondagens plan!
Så idag är de fredag för mig - hejja hejja!

Igår åkte jag med matlådor till mamma och sen vidare för en hundpromis (utan min hund) med Lina och Liselotte o såklart Enzo och Lexus... Så jag kom upp i mina steg..
Njut av dagen 💕

It aint over until the fat lady sings! 


1 Liselotte:

skriven

Härligt med sällskap på promenaden. 💖💖

2 Jessica:

skriven

Njut av din fredag kära syster ❤

Kommentera här: