Wosh så har vi passerat mer än halva veckan..

Torsdag morgon och maken åt frukost med mig innan jag åkte till jobbet, jag tog ut Sigrid i regnet också - gick ganska snabbt runt tomten för att göra sina behov snabbt för att slippa vara ute i regnet.. 
Så det blir en dag i regnets tecken med ett mörker utomhus... Fast mitt hjärta är rött (fyllt med kärlek) och glatt (fyllt med glädje) 
Idag är det dessutom kurs ikväll efter Sigrid varor hos veterinären för en genomgång...
Jag är trött, men känner ändå att jag har ett sig på att baka - får fixa det i helgen... 
Imorgon bitti är de lite adventsmys på jobbet, där budskapet är att vi ska fika ihop... Jag får se hur länge jag sitter o fikar eftersom jag idag ska få ny dator (för att byta igen efter jul - onödigt) och ibland tar det tid för att få igång allt som behövs...
Körde Skype med barnbarn igår och de ger energi! 





Kommentera här: