Bröllopsdag idag....

...för mina föräldrar... Och de skulle varit gifta i 55 år idag! Wow alltså! 

Annars så kom de snö denna vecka och det fortsätter snö-yra och jag skulle hellre klarat mig utan.. igår blåste det in i bemnärgen och ingen skön känsla...
Jag jobbade hemifrån igår och fick äran att umgås med ett helt gäng härliga"ungdomar" (eftersom de höll på med element hemma hos dem och 2 av dem har ju sportlov) jag fick in i Mayas rum när jag satt i möte och sen käkade vi gemensam lunch innan de åkte hem, Pontus skulle jobba em. 
Sitter och laddar för dagens möten och som tidigare är finns de inga surdegar idag utan möten som kommer ta oss framåt - hoppas jag!!! 
Och jag känner mig rätt utvilad, tog Alvedon och gick o la mig vid 19.30 och sov till kl 6 på morgonen... Jätteskönt och förhoppningsvis blir jag frisk, men vilket liv jag har om jag ska sova bort min fritid... Näe, nu ska jag skicka bihålor och förkyld till fanders och ladda batterierna igen!  Jag saknar mina promenader med Enya där vi "laddade" varandra 💞


Kommentera här: