Livet är inte lätt - bara underbart!

Söndagen började med att vi besökte en man som ska öppna hunddagis i sommar /höst o Lissma och de hade en jättestor hundgård med en liten sjö o bro över... Vi ska ta en promis med honom o hans hund nästa vecka också...
Sen förgylldes dagen med kalas för Wilmer som blivit 5 år..  mycket skratt och trevligheter.. killen som gillar att baka fick såklart massa baksaker så denna vecka tror jag i blir inbjudna på att smaka cupcakes med glasyr...
Till middag blev de knytis hos Liselotte o Thomas - mysigt mysigt och smarrigt att få äta andras hemlagade mat.. 
En riktigt energikaramell-helg med andra ord... Vädret var också behagligt även om de blåste en hel del...
Sov lite dåligt mot måndagen, men undvek kaffe under dagen o somnade bra på kvällen..... Och gick en promenad med en möjlig hjälpreda för att passa Sigrid nån helg.
Imorse så gjorde jag en liten leverpastej-tårta till Sigrid som blir 6 år idag! Tänk vad tiden går.. 
För mig är de "testning av program" som står på schemat idag... Hela dagen! Hinner inte riktigt med att jobba... Jag kan tycka det är lite overkill med att typ 30 pers ska testa och utvärdera idag och sen lika många imorgon... Vad kostar inte de för skattebetalarna?! Förhoppningsvis gör de nytta och är värt det... 
Just de, jag fick hem mina Cava från Pernilla Wahlgren igår också, uthämtning på bolaget! Maken hade på sin namnsdag igår måndag då det var Mats - middagen färdig när jag kom hem - grekisk sallad - mums! 





Kommentera här: