Mello lördag

Tja egentligen spelar mello ingen roll, det är lördag och jag gillar den "riktiga" Mellon, inte alla deltävlingar - de kan jag hoppas över...
Jag tycker det händer massor i mitt liv just nu och samtidigt står allt stilla.... vad är rätt och vad är fel för mig?! Hur planerar jag min tid? Vad är viktigt?
Och det enda svar jag har nu är att jag fokuserar - alltså blir mitt fokus på att njuta av energikarameller och sålla bort energitjuvar! Likaså med att göra saker - ger det mig något eller tar det bara energi? Om de inte ger nåt så väljer jag bort... 
Annars har maken o jag bara njutit av att prata, umgås och varit ute på hundpromisar - ja alltså igår och idag.. jag tänkte också att Sonny ska få köra ett varv runt i våningsplanet nästa gång jag går ut, så de blir lite städat... 
Sen önskar jag mig lite sol och mer njutning i livet ♥️
Kom ihåg - ett glatt hjärta lever längre! 
Och på fredag är det alla hjärtans dag ❤️



Kommentera här: