Sol i ♥️ ☀️ i sinne!

Härlig måndag avslutades med ett bad med badkula.. lite inoljad efteråt... Skönt att få sova! 
Det har blåst som 17 inatt och vinat i fönstren, men ändå harmoniskt.. På morgonpromisen så var de mycket som blåst runt och det såg nästan borstat ut på gatorna 🌞
Sigrid ville inte att jag skulle lämna henne och gå och jobba - som vanligt alltså! Jag vet att maken ska komma hem efter lunch idag så då får Sigrids sällskap. Igår när städerskan va hemma så fick Sigrid va ute nästan 30 min med dogwalkern... Första gången det hänt.... 
Annars så hoppas jag att solen vill visa sig idag och jag har lunchdejt med Lina på jobbet och vi ska till "Tullen" på Hantverkargatan och då vill jag ha ☀️ på mig! 
Ser fram emot dagen med glädje och ikväll behöver jag sy klart klänningen jag började på i helgen. 

Kommentera här: