Första onsdagen 2020

Och snabbtågen från Tungelsta är nästan fulla direkt, jag förstår inte hur de kunde minska ner .... Men de finns väl förhoppningsvis en tanke bakom...
I öronen hör jag "My Love, My lite" från Mamma Mia och tankarna går direkt till döttrarna mina..  tänk om fanns och det fanns en chans att spola tillbaka och ändra vissa saker... Men så är inte fallet utan jag får helt enkelt njuta av dem nu och var glada för vad de blivit och är... Jag är så stolt!!! 
Ser fram emot att snart åka ner till Gråbo igen och i helgen blir de kanske barnbarns mys någonstans i närheten....
På nyheterna imorse sa de att de skulle kunna bli nästan 9 grader ute så det ser inte ut att bjuda på nån snö i närmaste tiden och mig gör de inget, men tänker på alla barn som inte kan åka pulka....
Förutom de som har så mycket pengar att de drar iväg till fjällen hela familjer och åker skidor o sånt .. Jag är inte en av dem och är inte heller förtjust i att åka skidor....
Snart på jobbet och andra dagen på nya stället med nya verktyg och inget riktigt är klart och jag har inte fått tillbaka allt mitt sen tidigare... Men men ny är de 2020 och jag bara "go with the flow" o försöker få allt att fungera...
Njut av livet och ångra inget du gjort ❤️


Kommentera här: