Kort vecka...så typ torsdag

Jaa de blir lite så, torsdag på en tisdag... Eftersom jag är ledig torsdag fredag denna vecka. 
Nån internet leverantör ska komma hem idag så maken är hemma på fm och Sigrid får sällskap och jag åker hem skapligt för maken åker till jobbet efter lunch. Jag kom iväg tidigt till jobbet så jag gissar att jag blir först på plats och att jag kommer ihåg min kod till "blippen"
Igår hade vi provstädning hemma och jag måste bara säga WOW vilken känsla det var att komma hem när de luktar gott och är rent... 
Och maten igår var god och mättande, så de blir samma middag idag - smart va?! 
Min förkylning kvarstår och det känns inte som om den vill lämna mig ifred... Jag gissar att jag suuuuger i mig alla bakterier som jag kan och bättra på förkylningen...
Njuter av livet, men skulle uppskatta lite sömn oxkså... Känslan att få sova en hel natt ❤️
Jag hittade också en extra nyckel till Johnsson5 som jag lämnat..

Kommentera här: