Söndag med lite regn..

Och helgen har varit otroligt härlig och mysig på alla sätt... Precis som det ska vara...
Jag åkte hem vid lunch och körde möte i bilen när maken, Sigrid och jag åkte hem till Caroline, Wiktor, Haylie, Sam och Penny - sen kom Magnus, Angelica, Netlié, Alina och Mila dit och sen även Jennah och Mathias, sen kom även Thommie, Marie och Bobby - tillsammans åt vi kina-mat tillsammans och vi det var mysigt att sitta tillsammans <3 Vi drack lite bubbel från Pernilla Wahlgren som jag beställde inför lördagens bravader..
Jag tror vi var hemma vid 21.30-ish och så hopp i säng...
Lördagen bestod av lite hundpromis och förberedelser inför tågresan mot stan... Jag åkte in lite tidigare och gick och strosa på Drottninggatan - det är ju inget jag gör när jag jobbar utan då går jag raka vägen till tåget och tar mig hem..
Mötte upp Angelica och Caroline vid Lush då Carros kompis jobbade där.
Sedan mötte vi upp mamma, Marianne, Liselotte, Jessica och Lina vid spårvagnen och såå åkte vi ut till Djurgården och in på Lilla Cirkus och titta på Pernilla Wahlgren's show - Pernilla har hybris..
Jisses så mycket mina skrattmuskler fick verkligen jobba!!
Efter showen tog vi spårvagnen och gick in på TGIF och käkade sen middag...
Mats mötte upp mig hemma hos mamma sen efter att Liselotte, Lina och jag följt med Marianne och mamma hem..
Skönt att krypa ner i sängen sen..
Söndagen är min vilodag och så har den blivit.. Vi har åkt iväg med lite återvinning till SRV, ute med Sigrid, lämnad dopinbjudan till Johnny o Emma, busat med Sigrid, eldat i tunna, gör risgrynsgröt, grillat till lunch, planerat middag, skrivit ut ett mönster för att rita av på plast och sy en kjol till mig och maken tar ett bad medan jag satte mig i soffan..
 
 
Asså - denna j****la blogg.se - hur svårt ska de vara att få till bilderna rätt!?!?!? Jag har lagt flera ärenden och så även maken.. Fast de kan inte lösa problemet... jajaja, ni får kolla på sniskan...
 
 
 
 

Kommentera här: