Sigrid är frisk..

Idag ringde veterinären Marina och berättade att operationen i Sigrids mun - en typ "tumör-liknande" som plockades bort, var godartat - så jag är jätteglad och gissar att Sigrid känner detsamma.
 
Annars så lever livet som vanligt och allt traskar på, som jag skrivit tidigare, saknar inte dogwalkern och maken och jag planerar in lite hur och vem som tar vilket pass med Sigrid. 
 
Nu på kvällskvisten träffade Sigrid och jag underbara människor på hundpromis - Liselotte, Lina, Joakim, Enzo och Lexus - tyvärr så blåste det lite och var kyligt.. 
 
Förutom det så ser jag fram emot helgen och var ledig igen, att ha sovmorgon och förhoppningsvis njuta av solsken...
 
hugging a dog
 
stay healthy helpful and calm
 
 
1 Liselotte :

skriven

Såååå skönt med sigrids besked. Det tackar vi för.
Även om promenaden var blåsig så gav den energi. Kram 🤗

Kommentera här: