Vacation vacation vacation...

Ett riktigt härligt ord - både på svenska och engelska och mina 5 första semesterdagar är snart avklarade...
Sigrid fick umgås med Lina med familj så maken och jag tog en trip till Danmark och bara tog det lugnt och njöt, såklart åkte vi en trip förbi Tyskland också - dock så är Danmark alltid Danmark och det är lite mer kontinental-känsla där än vad vi har i Sverige. 
Sigrid blev glad när vi kom hem och de blev lite bus i trädgården och sen avslutades min födelsedag med att maken gjorde drinkar och vi gick över till grannen Rolf, hans son Magnus och svärdotter Annika och satt utomhus och njöt. 
Tyvärr så satte Magnus A en köttbit i halsen och fick åka ambulans och som tur var gick allt bra. 
 
Torsdagen blev tvättdag - av både bilar och kläder, hämtning av paket (H&M o Hobbii) och sen åkte jag förbi mamma en sväng och lämnade cigg som jag köpte på vägen, fick ihop 14 paket så lite tjänade hon på det. 
 
Idag har jag umgåtts lite med Haylie och Sam (medan Carro fixade fransar) i Farsta så de blev lite fika, parklek och såklart glass i värmen... Och jag har lite spår på klänningen från Sam - han är så gooo och delar med sig - fast jag fick inte smaka hans glass.
 
 
1 Liselotte :

skriven

Härligt ni verkar haft det. 🥰
Små busiga barn är också härliga även om Sam inte vill dela med sig av sin glass 😆

2 Liselotte :

skriven

Härligt ni verkar haft det. 🥰
Små busiga barn är också härliga även om Sam inte vill dela med sig av sin glass 😆

Kommentera här: