Lite öm idag...

Och hade lite svårt att somna, men jag fixade det galant - trots att doktorn inte var trevlig och mänsklig  - jag hade aldrig tagit mitt barn till honom...
Nu är det bara att vänta på provsvar och hålla tummarna för att det är ett bra svar!

Jag skulle hellre ha lite varmare än -5 grader och snö, men nu är de bara att stå ut och vänta ut kylan och vänta på våren.

Och jag måste säga att de här med energikarameller är så himla bra! Det gäller att träffa dem och samla på energi när jag träffar dem... hade en härlig söndag och även en härlig onsdag em  - Stort TACK för det 💕

Ser fram med spänning fram emot de närmaste veckorna och allt som kommer att hända 🥂😉💕

Sen antar jag att de är flera i min familj som fått intresse för fritidshus... men men.... inte aktuellt alls.... Och ser fram emot att få röja lite där nu inför våren..



1 Liselotte:

skriven

Haha ja att de är intresserade av vårt fritidshus är ju klart. Det är ju superhärligt att ha ett sånt fint ställe som vi har. Såklart. 💓💓

Kommentera här: