Tisdagen snart avklarad...

... och jag försöker koppla av o ladda batterierna genom att baka muffins i mina nya silikonmuffinsformar!!!

Tänkte jag skulle överraska min sambo genom att göra en sats vanliga med lite vanilj och sedan hans favorit, med choklad och kokos (det låter mysko, men han gillar det)

Han var såå go, han hade köpt med sig mat hem från sushiplejset i Bandhagen.. han är alldeles för underbar!! Dessutom så ska han även massera min "fläskfilé" (som sitter vid ryggraden) för jag har sååå himla ont!

Jag åkte iväg en sväng och träffade min systerdotter och vi gick till hundgården där de bor så att Kiro o Maya fick leka lite.. Maya var definitivt inte vit när vi gick därifrån.. hmm hon måste duscha idag och då ska jag använda det nya hundschampot och hundbalsamet jag har köpt.. Hoppas hon gillar det...

Nu måste jag kolla till muffinsarna!

Kommentera här: