Vilken tur..

... att jag e så bra och snäll som mamma och för över pengar till min dotter som hon sen betalar cash till mig!
Ååå vilken tur att min sambo hade bilen på service idag och kommer hem pigg!!!
Ååå vilken tur att jag e frisk och kry och inte bara gråter och ser negativt på allt..

Hade möte på jobbet idag om den nya kommande omorganisationen.. och jaa vad gör man... Vi visste att den var på väg och jag tror att det blir bättre för personalen, MEN vill jag fortsätta så som jag gör nu?!!? Vet faktiskt inte alls... Tänkte för mig själv igårkväll att om jag får paketet så ska jag se till att få en utbildning och utbilda mig till kock eller liknande för att mat behöver alla :)
Inte för att jag kommer få paketet, men om det blir massa tjafs o rörighet så kanske jag begär paketet.. fast samtidigt så har jag många utmaningar och tycker det är kul och dessutom är jag omtyckt (alltså fått/får mycket beröm)... Säger ju endel iallafall...
Men ändå, just nu undrar jag vart firman är på väg, sätter in folk som tillfälliga chefer som "apselut" inte ska va de... Omorganisationen ska va klar innan sista oktober så de e bara å jobba på :)

Ska iväg och fira mina systersöner Pontus o Jesper eftersom den ena har fyllt o den andra fyller nästa vecka.. Ska bli väldigt trevligt

//AN

Kommentera här: