Lunchen idag...

... med en av mina "gamla" chefer var jättetrevlig och energi fick jag så de stod härliga till och det kändes bra. Visst har vi problem på firman, men när jag får höra att det går bra på vissa ställen så vaknar hoppet till igen... (Dock inte sagt att mina problem löser sig)
Iallafall så åt jag stekt strömming med potatismos, jag tror aldrig jag har ätit det förut och skulle jag ha gjort det så var det typ 32 år sen hmmm... tur att jag vågar prova nya saker även om det bara var en maträtt...

Ikväll ska vi allafall äta kyckling, sambon o jag köpte färska kycklingfilér igår. Får se vad vi åstadkommer för smarrigt... När vi handlade så blev sambon o jag sugen på räkmackor så vi fixade det på kvällskvisten och mumsfilibaba - gott va de!!

Just de, har ju prata med båda mina underbara döttrar!! Först den stora på dagen och sen ringde den lilla från Egypten på kvällen när jag gått o lagt mig. Den lilla ringde och det första hon sa var att hon ville höra mig röst..
Jag är sååå glad att jag har just dessa två döttrar!!! My favorites!!

Fick hjälp med att blondera håret igår (igen) av min älskade sambo, tyvärr så blev det lite fel eftersom jag köpte ljusare slingor istället för hårfärg och det räckte inte riktigt till... Syrran och jag kunde sjunga "nu tar vi tagelskjortan på, nu tar vi tagelskjortan på..." eftersom jag hade kvar en skepparkrans i mörkt... huuuaaa
Då kommer min underbara sambo fram och säger, jag åker och köper ny kartong med färg till dig... Ååå gulledej..
Egentligen skulle jag blonderat och sedan haft i röda slingor, men får köra slingorna idag istället... Och alltid så chockar man någon...hehe

Ska straxt logga av och bege mig hemåt och se vad kvällen har i faggorna, promenera med Maya, äta god middag och slinga håret...

Kommentera här: