Härlig onsdag :)

Åkte till jobbet senare idag eftersom tjejernas dagmatte är sjuker och sambon kom hem tidigare så de slapp vara ensamma.
Åt lunch med en kollega och sen var det järnet till Kista på kundmöte - vilket INTE var såå roligt, fast vi fick inte några klagomål som tur va :)

På väg hem så ringde Johnny och undrade vad vi skulle äta, jag sa att jag löser det men han hade handlat på vägen hit. Barnen ville ha hamburgare :)
Sambon åkte och lånade farsans bil och hämtade sin äldsta sons grejjer i Hökarängen eftersom hans X ska flytta därifrån, tyckte det skulle ha gjorts för länge sedan, men nu är de klart.
Sambon kom hem när morsan o farsan kommit och vi satt och fikade, jag bjöd morsan på lite chokladglögg till kaffet och sambon ville också ha (självklart tog jag också lite)..
Johnnys alla barn ville ut med hundarna och de skötte sig galant när de höll i dem och jag gick bara bredvid :)

Det känns som en väldigt skön dag/kväll och nu tror jag inte att jag ska göra mer än att sätta på diskmaskinen... Sätta på o sätta på egentligen, de e bara å trycka på knappen... Sen ska jag lägga mig i soffan eller nåt...

Kommentera här: