Fredaaa

Tooodeeeloo, idag var det lunch med Amina i Farsta på agendan.. Vi käkade sushi och Amina hade redan shoppat loss lite :)
Vi gick tillsammans till BR Leksaker och sen go-fika innan hon skulle på ansiktsbehandling..
Åå jag kände då att jag ville hitta nåt till mig och nåt till maken (eftersom han har fått mycket beröm o löneförhöjning på jobbet) - så de skulle vi vara värda :)
Knalla förbi Cubus och tame17 - de hade massor av jeans!! Så jag tog 3 par och klev in i provhytten! Schamalack! Ett par satt perfekt, men de andra två var för stora.. Om någon hade varit med mig så hade den personen fått springa och byta storlek, men nu var ja ju själv så jag tog de paret som passade, hittade en bh och en tröja till maken! Yiiihaaa!
Hem o hämta Enya och järnet till skogen, åkte till "foto-kurvan" och de hade kapat en himla massa träd där, men vi knallade på och körde lite spår och sök.. Sen när vi kom innanför dörren, så putta jag in Enya mot duschen o vips blev både hon o jag rena :)
Tänk vad fort vissa saker går!!
Vid 4-tiden så kröp Enya o jag ihop i soffan och möös lite innan husse kom hem....

Kommentera här: