Fredag igen...

...och gårdagen tillbringades hos pappa på Sös direkt efter jobbet och umgicks lite med honom, planen är att han får åka hem idag! Om alla värden är under kontroll! 


När jag går från Sös så provar jag att ringa Carina Polis o kolla vad hon gör o var hon är.. Hon är ju hemma och Mådde (som också gick i vår klass i gymnasiet) var också där så jag fick guidning av Carina hur jag ska åka kommunalt till dem. Eftersom jag fortfarande har förkylningen (inne på snart 5 veckan) så kunde jag åka dit eftersom Roger ligger inlagd för att han fått RS viruset! 
Precis när jag kommer fram är maten klar och jag blir serverad mat o kaffe o härligt sällskap!  Underbart! 
Jag hade ju tur också att Madde skulle till pendeltåget så jag fick guidning o sällskap till Årstaberg.. 
Maken mötte upp i VH o hämta mig o sen hem till mina underbara håriga tjejer 💟

Kommentera här: