Nyinköp...

....joo jag behövde handla lite "hållare" till mig igår som jag ska ha till klänningen imorgon på IT Gold Award i Blå Hallen-festen (jag har ännu inte bestämt vilken klänning jag ska ha) och fick tillslut tag i 3 st olika på Hunkemöller!
Som tur var så slapp maken min springa o leta och en trevlig tjej i affären hämtade den ena och den andra till mig och puhh tillslut var de 3 st som passade, 3 st helt olika modeller fast ändå samma stl... Som jag INTE tänker skriva här... Omfånget gick ner betydligt mer än vad jag trodde och jaja, nu pratar vi inte mer om de andra som gick upp...
Jag tror inte att jag ens kommer att försöka hitta nån på H&M, Lindex eller Cubus i framtiden för där finns de inte...
Den ena var så jag kan ta bort banden ifall jag ska ta en klänning endast med tunna snören över axlarna och sen var det en med i korallfärg o trosor till och sen en med lite spets... Det där med tyngdlagen....
 
Jag känner mig nöjd även om jag inte räknat med att köpa det varken i behov eller pris.. men men nu har jag så jag klarar mig och kan kasta några av de gamla ....
 
Go Hunkemöller!!!
1 Jessica:

skriven

Tack för tipset - jag behöver nya! Även om jag inte gillar att prova 🤔

Kommentera här: