Att vara på rätt väg..

Hur vet jag om jag är på rätt väg? Just nu känns de inte bra, magkatarr i antågande och det viktiga i livet för mig är inte detta jobb.. Dock så vet jag inte vad som är rätt för mig och då är de svårt att bara byta.. Jag sitter på tåget o haft alla dessa tankar galopperande i huvudet sen igår (jaa de har ju funnits förut, men nu sitter de kvar)

Igår fick vi reda på att under ombyggnationen av vårt plan så får vi flytta till Alvik!!! Från att bara flytta tillfälligt till huset bredvid så ska vi sitta i Alvik ca 5-6 månader.. Jag tror att de tar ca 10 min extra för mig, men hörde igår att de kanske är 30 min mer = de kan ta 1,5h till jobbet o vete faaan hur lång tid det tar hem eftersom tågen fungerar som de vill..
Idag skulle jag försöka ta lite sovmorgon, men gick upp samma tid som vanligt och startade dagen med en Alvedon.. Jag sitter i möte till 17 idag..
Idag blir det en härlig dag och jag ska njuta så mycket jag kan..

Kommentera här: