Jaa nu är det officiellt..

Jag har blivit headhuntad och sagt upp mig, idag gick info till all personal ut och jag har fått massor av kommentarer om att de tycker det är tråkigt, men önskar mig verkligen lycka till! 

1 Stina Ö:

skriven

Men va spännande... vart går du nu?

Svar: Hallo Stina, härligt att du hör av dig - jag ser på semesterbilderna att ni har det underbart! Jo, jag börjar på Stockholms stad och ska ha liknande ansvar som jag har idag fast för annan leverans 😀 Dags å ta nån AW med gamla gänget snart! Kram
Maya o Enyas o Sigrids matte

2 Stina Ö:

skriven

Halloj,
Får önska dig grattis till nya jobbet. Spännande med Stockholms stad 👍🏻och nya utmaningar.
Vi njuter av varje sekund av semestern även om det ibland har varit väldigt blåsigt... men det hör svensk sommar till 😎
Ja en AW vore inte fel eftersom det var ett tag sedan vi sågs....
Ha en härlig sommar och njut av livet med familjen och vovvarna 🐕🐕
Kram kram

Kommentera här: