Behöver energi och inspiration

Ja, idag är det så att jag själv behöver energi och inspiration - undrar var jag kan hitta den? Det pyser lite energi från mig när de finns massa små bagateller och orda om, visst så blir många små bagateller en jättestor bagatell, men det gäller att kunna skiva upp elefanten! Bara för att en person sitter i sin lilla lya och hetsar o blir irriterad så behöver det inte smittas av till alla som personen pratar sms:ar med eller vem som helst som personen kommer i kontakt med - det sprider verkligen negativa ringar på vattnet och då gäller de för mig att inte bli påverkad från nåt håll! Det kan bli lite svårt ibland!
Jag sitter i alla fall på tåget och ska ringa in till ett möte strax och sen ett nytt möte efter det på direkten, fast jag trodde jag skulle sitta på workshop hela dagen så nu blir de mer positivt med lite olika möten med olika människor - det är bra! 
Jag kan längta lite till Grekland nu när vi har så disigt här hemma, men men nu är det work work work som gäller... 
Just de, en annan tanke som slagit mig, jag tycker fortfarande att jag är runt 25-30-ish o kan se mig som Caroline (eftersom hon är lite lik mig) men när jag går förbi en spegel så vet jag direkt - No no jag är inte i den åldern utan 50 - fast jag är ju inte äldre än vad jag känner mig 💓
Njut av livet det går inte i repris och du kan inte ångra de ord du redan sagt, för de har redan gjort ett jack.... 
Jag bad Loppan att rita en teckning med ett hus på och jag fick mycket mer 💞💞💞


Kommentera här: