Sömn o jag är kompisar!!!

Ja, jag har sovit bra inatt och är så nöjd!!!
Men nu börjar jag med gårdagen...
Sigrid och jag åt frukost i godan ro och började packa ihop oss mot Vallentuna och jobbar-dag (inkl flextid) där och umgås med underbara energi-kickar.. dock så ville min bilnyckel inte jobba med mig - de har ju hänt förut och jag har pratat med verkstaden... Samma med reservnyckeln... Och enligt verskaden så finns de flera som har liknande problem.. men iaf... Maken och jag pulade, bytte batteri och bytte nyckel och så funka de.. men när jag kom till Carro så kunde jag inte låsa!!! Så ner till macken och köpa nytt batteri igen o då körde jag bara med reservnyckeln och voila jag kunde låsa - de tog lite tid och frustration bara...
Sen blev de fika med chokladbollar o muffins och lite mys... Jag hade tagit med mig köttfärssås så de blev pasta o köttfärssås till lunch och sen åkte Wiktor och Caroline o bebisen iväg för koll att han går upp i vikt och han hade fått upp 300g!!!
Hallonkakan tyckte jag var lite tråkig när jag ringde in på möte så hon sjöng lite för dem och undrade vem jag pratade med... Gosig liten tjej ♥️
Sen blev de en hundpromis för Wiktor Haylie Penny Sigrid och mig innan jag åkte hemåt igen. 
Jag hade tänkt hämta ut paket på Ica rundan men de var hur mycket folk som helst så jag köpte en färdigrätt, ett grisöra och en påse gott o blandat och åkte hem.
Sigrid och jag åt, jag hade coaching samtal med min kursledare till 19.30 och sen fick Sigrid grisöra och jag satt och andades, vi gick ut på en sista kiss strax efter 20 och sen dusch och i säng (maken hade bäddat rent på morgonen) och så sov jag väldigt gott...

De 2 sista bilderna är när mina barn var små, hittade lite likheter mellan Carro o lilla prinsen





Kommentera här: