Semester!!!!

Jag har sån himla tur att omge mig med nära och kära, min stora lillasyster med familj o mamma hjälper till med att passa håriga tjejer och hus.
Så igår, söndag, efter en lång frukost och långpromenad med de håriga tjejer - drog maken o jag mot Helsingborg!!! Jag har ju bokat hotell 2 nätter för oss och efter frukost idag startade vi en tripp mot Germany..
Igår åt vi buffén på hotellet, men inte lika god som den vi åt för några/något år sedan i Backadal - fast helt ok. Mycket busslaster med folk och många barnfamiljer - Scandic är alltid Scandic - du vet vad du kan förvänta dig! (Lampan i badrummet gick sönder imorse och ska fixas under dagen)
Det blev en promis efter maten och sen en GT för mig o en Kapten Morgan o Fanta till maken - på uteserveringen! Härligt att sitta o njuta!
Vid frullen imorse var de många människor och flera olika språk o bussar stod utanför och väntade. Maken fick sina pannkakor, de är ju för barnen, men en i personalen fick o hämtade till honom så dagen är räddad! 
Vi hade flyt till färjan mot Helsingör och kunde köpa cigg till mamma, nu är vi på Sjaelland mot nästa färja.










Kommentera här: