Fredag med Hallonkan

Fredagen så var jag flexledig (skulle varit halva dagen, men en workshop blev inställd) - så det var en lugn morgon här hemma och strax efter 10 så åkte jag hemifrån (köpte tulpaner till både dotra och maken på vägen dit).
Hämtade upp Haylie på förskolan precis när de ätit klart och hon hade sina coola pommes frites tights på sig...
Hemma hos dem så fikade vi lite först och sen la vi ut mat till fåglarna, ritade lite och busade, tittade lite på "sommarskuggan" (som jag tror att Alina introducerade Haylie för) och spännande och busigt är ju sommarskuggan...
Wiktor kom hem och Caroline pratade om sushi - så vi packade in oss i min bil (ja, Haylie skulle åka med mormor o de andra fick också följa med) och vi mötte upp Thommie på sushistället och åkte hem till dem och åt familje-sushi...
Jag var inte hemma förrän typ 20.30-ish på kvällen och hade ringt maken flera gånger för att höra ifall jag skulle åka hem, han är fortfarande däckad av sin matförgiftning och ska vara hemma i 2 veckor till pga smittskyddsrisken (hmm undrar om jag också ska ta prover 😷) - men natten var ändå rätt lugn för hans del. 
 
 
 
 

Kommentera här: