Ho ho ho tomten....

Jag kanske vill ha en ny dator i julklapp - eftersom mina "g" inte längre vill vara med utan hänger upp sig emellanåt... 
Haha nej inte behöver jag en ny dator egentligen, jag är så nöjd med den har jag även om tangentbordet kanske behöver en smörjning...
Men om det jag skriver blir felstavat (och allra helst med G) så vet jag varför - jag slarvar inte utan det är tangentbordet!
 
Apropå det så fungerar min jobbdator inte som den ska och den ska bara hålla ihop till torsdag - då ska jag byta och få en ny dator i några veckor - för att sedan byta dator igen... Fast det blir nog bra..
Jag jobbar hemifrån idag och det är sååå skönt att bara gå upp och ta på sig joggingbyxor och sätta mig... Nu har jag ju en liten piraya som behöver gå ut, men hon gör inte många knop för att röra sig från värme till kyla - ja, det är ju bara 4,2 grader ute jämfört med inomhus...
 
Min kära make var och köpte en ny madrass till oss igår på IKEA (för att jag får ont i ryggen och tycker sängen blivit en hängmatta) och inatt sov jag mycket bättre och rakare! Tack för det säger jag bara! 
 
Jag har även registrerat försäkringskvitton för Sigrid så nu väntar jag på återkoppling 
 
Fasen va de där G:et irriterar mig och nu har jag verkligen fokus varje gång det dyker upp ett ord med G och dubbeltrycker på tangenten - men då funkar det!!
Igår gjorde jag en ingefärsshot som jag ska pumpa i mig varje morgon :)
 
 
 

Kommentera här: