Sista fredagen i november

Och de snöar ute, ja eller snöblandat regn snö kanske... Der är svårt att ha paraply för de blåser lite så jag är "fuktig" i håret och glasögonen prickiga.. Men det är en underbar dag! Min lilla håriga tjej tyckte inte det var roligt när hon förstod att jag skulle åka iväg, maken jobbar idag - första dagen på 4 veckor.. så de är bara Sigrids och dogwalkern idag.. men det är kort dag både för maken och mig. Jag avslutar dagen med möte i Hammarby sjöstad och börjar den med adventsfika på jobbet... Så de blir en lugn "jobba ikapp" dag idag med bara 2 möten... 
Der blev smarriga mini cupcakes igår också...alltså på jobbet..
Vi var hos veterinären med Sigrid igår o pratade, de hittade inte hennes journaler från Strömsholm, men sen hittade de 4 st olika istället... Bra koll... Men iaf, så ska vi ha telefon möte när hon läst allt och sen kanske prata sprutor mot artros... Fast jag vet inte om det är det viktigaste just nu... Sen ska jag bli uppringd idag för en operation av juvertumör som till 50% är godartad, men ska ändå bort... 
Idag är det också max 1 vecka kvar för min lilla dotter att ha magen kvar och eftersom hon är trött och otymplig så håller jag tummarna för att bebisen kommer innan dess... Får se om jag kan avlasta lite med Hallonkakan...





Kommentera här: