Tunnelbana till jobbet!

Igår så blev 2 möten flyttade och jag hoppade 1 möte och blev hemma skapligt.
Dogwalkern tycker att Sigrid är halt o inte går, men när vi är ute så är de inte samma, visst Sigrid gillar inte de här fuktiga vädret och är en liten fryslort sen tror jag att hon inte gillar DW...  Visst, hon går på antiflammatoriska tabletter och har lite problem med sina tassar när de är blött, sina tänder och vill inte äta allt.. men jag har kontakt med veterinär Marina hela tiden.. Jaja, vi får se hur de blir nästa vecka, men det är jobbigt att ända sen jag startade med denna DW så har mina hundar haft nåt problem som hon hittar... Lite röd där, vill inte gå, haltar o behöver gå till veterinären hela tiden enligt henne.

Iallafall så vaknade jag inatt igen som vanligt, men nu av att jag blir slickad på foten och jag vet att de inte är maken som gör sånt utan de är ju Sigrid, men inget mer än de... Hon ville väl bara ha koll på mig medan jag skulle vilja sova en hel natt ❤️
Annars idag så har jag en inplanerad lunch med 2 härliga människor som förgyller min tillvaro... Och sen ska jag också planera in medarbetarsamtal!



Kommentera här: