Kylig och tidig fredagsmorgon

Och jag har Rasmus Seebach i öronen och det känns som en bra start på dagen!
Tidigt möte idag och Sigrid var lite trött och inte sugen på att gå upp... Men men lite gos o kel så går de bra och sen lite mat efter promisen - som jag trugar i henne... 
Jag känner att morgonen blir körig för jag har olika möten från 8.00-11.30 sen blir de lugnare.... 
Jag skulle kunna va lite ledig och att snön försvinner... Personligen tycker jag att det bara var onödigt att den kom överhuvudtaget.... Fast barnen har roligare i backarna...
Det sköna är ändå att det är ljusare ute på morgnarna nu...
Och snart helg - så jag är nöjd!
Just de, igår träffade jag en gammal jobbarkompis från HM och vi lunchade på Brödernas.... Tog bild för att maken gillar hamburgare och jag var faktiskt imponerad av denna, smakfull och god. 


Kommentera här: