Privatliv på tåget...

Hoppla, mittemot mig satte sig en nyseparerad mamma och pratar i telefon om hur barnens pappa inte kan bestämma och köra över det som de kommit överens om, vilket kan ge lite flashback från när jag separerade och hur det var efter det, att vilja barnens bästa och samtidigt ha en person som "inte tar sitt ansvar och är vuxen" - fast jag tror att det är vanligare nu än vad de var då... Förhoppningsvis tar "den andra föräldern" mer ansvar idag än förr... Det finns en mening med allt - ibland är den bara svår att förstå....

Idag är det mötesonsdag igen... Möte hela fm = vilket innebär att jag inte jobbar på hela fm...
Det hade varit roligare om jag kunde ringt in, då kan man lyssna med ena örat... Fast jag lär mig nya saker...
Lillördag också och eftersom jag avslutade ett bankkonto i måndags så kanske de blir fira idag istället.... Der känns skönt att komma ett steg närmare "comfort zone" och inte ha nåt som hänger över mig...


Kommentera här: