Onsdag i förkylningens tecken

Japp, känner på mig att en ny (eller den gamla som inte lämnat mig ännu) förkylning är på gång och jag tror också att alla som åker tåg till jobbet samtidigt med mig har en förmåga att dela med sig av sina bakterier till mig under vår resa.... Jag är väl som en svamp som vara suger i mig allt..

Annars så glömde jag skriva att min farmor skulle ha fyllt 96 i måndags och jag tänkte på henne, men skrev inget om det.. Tiden går fort och jag försöker lägga tankar på viktiga saker som betytt mycket för mig. Så lilla farmor - hela måndagen var din 💞

Som alltid har jag dåligt samvete för min lilla håriga juvel, visst kommer dogwalkern - men det är ju inte "halleluja moment" för henne utan bara en "kiss-promis".... 
Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att gå i pension och göra det som är härligt för livet, umgås med barnbarn, nära och kära... Utveckla mig själv istället för att utveckla andra.... Tur att jag gifte mig rikt så det löser sig 😉

Förutom alla tankar så är de mötes-onsdag igen... Jag har inte kommit in i den rutinen ännu utan är van att jobba och inte bara sitta och lyssna varje onsdag fm... Visst är de bra med info, men så lång tid och varje onsdag.... Jag är mer för att jobba för att komma framåt... Men det är så de är nu...

Ser fram emot att komma hem igen och är de fint väder så ska vi (håriga tjejen o jag) ut på promenad!! 
Njut av dagen 💕



Kommentera här: