Väntar med spänning...

... och vet att det pågår smärtfull aktivitet och har gjort så ett tag, men belöningen är så stor ❤️
Jag hade en dröm inatt om att jag blev mormor till en liten flicka och samtidigt vaknade jag flera gånger inatt och sov lite "lätt" och vaknade hela tiden....
Förhoppningsvis blir natten som kommer fylld med mer sömn...
Jag sitter på tåget och funderar på allt möjligt och så kliver de in en kvinna som precis kastat sin cigarett och tar med sig all rök in... Min hosta blev lite värre... Ja, jag vet att jag rökt tidigare och har inget emot de som röker, men att typ dra in sista blosset innan man går på tåget och sen typ andas ut... Det grejar inte min hosta och förkylning nu, om jag hade varit frisk så hade jag inte reagerat på samma sätt... 
Annars är de fredag imorgon och jag planerar att jobba hemifrån och få till mina dokument från gamla datorn... Och förhoppningsvis en härlig lunch med härliga människor....
Idag hade jag heller ingen matlåda för maken ville ha hamburgare igår och jag åt de också, fast bara typ halva - de är verkligen inte gott..men ibland så funkar det... Men de betyder att jag inte fick nån matlåda utan får fixa de antingen nu på väg till jobbet eller så får jag gå iväg på lunchen.... Vi får se... Häromdagen så njöt vi av choklad praliner som vi fick av dam Remund...



1 Jessica:

skriven

Grattis igen mormor ❤ Hoppas det blir en god natts sömn 😘😴

Kommentera här: