Vecka 2 2020

Och det känns som allting rullar på i samma takt som förut, men det händer lite saker under tiden...
Prinsessan Rapunzel har förgyllt vår tillvaro med sin födelse ❤️
Jag har hämtat lite leksaker från Johnny o Emmas gamla hus, Carro Haylie o Sam har varit härhemma och myyst, maken och jag har bytt bonusbarnens julklappar, vi har haft pizza-mys hemma hos mamma, Sigrid har opererat sig för andra gången så nu hoppas vi att allt är borta och denna vecka ska Lina förgylla Sigrids tillvaro.
Jag har även börjat på "nytt" ställe, en annan förvaltning och det är mer ljus o harmoni på de här stället... Inga matcho so far.....
Så lite händer....
Förutom de så sover jag dåligt (som vanligt) allrahelst inatt när jag kollade Sigrid hela tiden... Jag äter vitaminer och kosttillskott, men är så trött på detta mörker och behöver ☀️...
Fast jag är tacksam över att jag inte är sjuk och att jag har mat på bordet, jag har kläder på mig så jag inte fryser och är lyckligt lottad att känna så mycket kärlek runtomkring mig ,💕









Kommentera här: