Glädjen på väg...

Ja, idag känner jag faktiskt att glädjen och energin är på väg tillbaka!!! YIHOOO!!! Jag vill inte ropa "hej" än, men jag tror faktiskt att solen hjälper till (och lite alvedon då)
Jag fick lite "påhejjande" av Lina, Jesper och Julia och så hundarna såklart... Det gav energi och glädje!
Annars så fortsätter denna virus att hålla i sig och nu har mina döttrar flyttat fram dopet till september istället och jag tycker det var ett klokt drag - självklart så saknar jag att de inte kommer upp några juveler än på ett tag nu då, men jag får kanske lösa det på annat sätt och de andra juvelerna kan jag faktiskt hälsa på när jag blivit frisk.
 
I helgen blir det vila och ta det lugnt och se till att krafterna kommit tillbaka och gett mer energi än nu så jag kan jobba nästa vecka... Får se om det blir på jobbet eller hemifrån... vi ska ju helst använda Teams och Skype och undvika folksamlingar (jo, folksamlingar är de ju på tågen) - återstår att se hur jag gör...
 
Jag är glad att jag har min trogna soff-kompis hemma hos mig <3
(även att jag igår hittade en fästing krypandes på min datorskärm, som jag gissar var från Sigrid)
 
 

Kommentera här: