Ständiga sällskapet...

Håller med Liselotte om att det ständiga sällskapet finns med hela tiden.... Förkylningen och lite nysningar... Dock inget öl-virus eftersom mitt sällskap har hållt i sig så himla länge... Eller hur vet jag att det inte är öl-viruset? Hur vet om det skulle vara det? Det är bara att bita ihop och härda ut... Nån gång blir jag frisk...
När jag packade ihop min jobb-väska imorse hittade jag nåt som jag inte lagt i utan maken har varit gullig och lagt ner mellis... Inte för att jag ska äta godis, men jag blev glad 💕
Igår var jag förbi Västerhaninge Veterinärklinik och gjorde sund i mun på Sigrid och samtidigt bokade jag en tid för att rensa hennes tänder och ta bort tandsten... Och vaccineras.... Så på fredag är det dags - skönt att de hade tid så fort.... 
Annars så är det många borta idag så vi slipper halleluja mötena och jag ska gå på en workshop istället... 
Jag har fått svar från mammografin!!! 
Njut av dagen och livet ❤️


Kommentera här: