Sunday mood...

Trött som en utter och vet inte hur jag ska orka med denna dag, sov verkligen dåligt inatt och var vaken mellan 1.30-2.30-ish och blev även väckt av Sigrid... Efter frukost kolla jag med Lina om promis så vi möttes vid Häringe slott och tog en skön promenad...
Annars har jag rensat och städar lite i kryddskåp och plastskåp, lite plast-bantning alltså... Och gjort rent lite också...
Så de va helgen i korthet 🤣
I fredags så övningskörde jag med Jesper och Julia, denna gång i Tobbes bil och vi gjorde lite bakning runt krön och fickparkering - planen är att vi ska köra lite idag också, men har inte hört nåt från dem... De kanske sover fortfarande...
Som tidigare så längtar jag efter lite mer värme och mindre kyla och blåst, så nu håller jag tummarna... Häggen har iaf börjar blomma och syrén är nog på gång... Enyas 🍒-träd blommar och även plommon träden... Så de blir nog sommar i år också.... Dock lär de inte vara badväder denna månad... Iallafall inte för mig...
Näe, såhär efter min yogurt lunch behöver jag lite kaffe för att hålla mig vaken och kanske börja rensa ena klädkammaren... Vi får se...
Alltid lika kul att få meddelanden på paket som hämtas ut - från Petra såklart som jobbar på Ica rundan och så fotade jag gårdagens middag... En sommarmiddag... Jag använde också chili och gjorde en olja med smak - den blir kanske för stark....





Kommentera här: