Sista fredagen i november...

Och veckan har gått fort - tyvärr har jag ju min hosta som inte vill lämna min sida - allrahelst inte på nätterna.. Men idag så har jag iaf fått besök av Niklas från Taxi Stockholm och han har både lämnat och hämtat covid-19 testet jag beställde - det kan va skönt att få ett besked, men vet inte om jag blir friskare för det. 
Förutom det så har jag varit på internet-dagarna måndag och tisdag - fast jag fick lov att jobba lite under tiden iallafall... Och torsdag och fredag var det halvdagar med enhetskonferens, där vi på fredagen hade vi "hatt-tema" och jag fick låna makens kepa från buttericks - checkade ut vid 14 och tog en kylig promis med Sigrid och fick lite sol på mig.. Nu checkat in i soffan och hostar...
Sen har vi ju vår kompisar som skrämde maken häromkvällen.. Idag så har mamma moose varit lite frustrerad på sitt barn och de har gått lite på tomten, käkat äpplen och legat på kullen och spanat på ägorna..
 
 
 

Kommentera här: