Veckorna flyyger fram

och idag är det redan torsdag.. Visserligen så är ju detta en kort vecka och jag har blandat ihop dagarna eftersom måndagen "försvann i ledighet"... Mer ledighet åt personalen!!!

Idag har det varit avtackning för jättemånga pensionärer på jobbet + att många har tagit "avgångs-paket" så det lär märkas nästa och nästnästa vecka.. Många som inte är kvar.. Får se vad som händer med oss andra som är kvar.. ähh, snart så lägger de ner "filialen" i Sverige, men den dagen den sorgen

Solen håller i sig och jag har nästan dagliga samtal med mina döttrar.. jättehärligt!! Vi pratar mest lite skit, men jag får höra deras ljuva stämmor iallafall...

Ikväll ska jag på Tupperware party hos min svägerskas svägerska.. och det ska bli riktigt kul. Det är himla länge sen jag var på sånt och jag vet att jag inte behöver ha något av de som visas, men de e skoj ändå.. Jag ska hämta min syrra och systerdotter också så de följer med..
När de är klart så har sambon laddad tvn med Criminal Minds - ett torsdagsnöje :)

Jag funderar på hur jag ska göra imorrn, skulle behöva vara på "nya" jobbet på fm och sen på "gamla" stället på em och får väl ringa andra syrran o fråga om Maya får leka med henne om jag ska hinna flänga fram o tillbaka... Men men det tar jag sen...
Hmm mycket som jag tar "sen", men dock inte allt... Jag har faktiskt gjort massa saker idag också, inte bara "sen"...

Jag känner någon slags vändning i livet, kanske start på vuxenlivet när alla ungar har eller är på väg ut ur boet.. Blir bara min lilla hund-bebis kvar tillsammans med sambon o mig, men vi får se till att få hit folk på helgerna så vi kan umgås och myyysa lite.. Just de, på lördag ska vi fira sambon med krattning o sånt på tomten för att sen grilla lite.. Håller verkligen tummarna för att vädret blir bra!
Dags å packa iväg och hämta snygga syster o snygga systerdotter...
Lev livet idag, imorrn kan de vara försent ;)

Kommentera här: